بارندگی در هفته آینده مهمان کرمانشاه خواهد بود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: جو منطقه با ورود سامانه بارشی از اواسط یکشنبه 19 فروردین‌ماه تا روز چهارشنبه 22 فروردین‌ماه تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند چهارشنبه _ پانزدهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، شرایط پایدار حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته ۱۸ فروردین‌ماه آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی این مدت، به استثنای در بعضی ساعات وزش باد و رشد ابر، پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان در پی نخواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از اواسط یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه تا روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: بارش در روزهای سه شنبه ۲۱ فروردین‌ماه و چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه و در نیمه غربی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: توسط دمای هوا که امروز ۱۵ فروردین‌ماه در غالب نقاط تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه تا روز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه، روندی افزایشی و در روزهای یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه تا سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه به طور نسبی کاهش می‌یابد.

کد خبر 741471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.