پایان طرح نوروزی راهداری کرمانشاه با ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به پایان طرح نوروزی راهداری کرمانشاه از ثبت بیش از ۱۲ میلیون تردد خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _سه‌شنبه چهاردهم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری کرمانشاه از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان روز گذشته (سیزدهم فروردین) ادامه داشت، اظهار کرد: در این مدت بالغ بر ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید که از این میزان ۱۰ میلیون و ۹۵۹ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و ۳۳۷ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بود.

وی مجموع خودروهای ورودی به استان در این مدت را ۸۷۳ هزار دستگاه و خودروهای خارج شده را ۸۸۴ هزار دستگاه اعلام کرد و افزود: بیش از ۶۴۲ هزار تردد در محور بیستون به کرمانشاه ثبت شده و این مسیر پرترددترین محور استان در ایام نوروز بوده است و کمترین تردد را نیز در محور دوم قصرشیرین به سرپل‌ذهاب داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیک تردد در محورهای کرمانشاه را در روزهای منتهی به پنجم فروردین که اوج سفرهای نوروزی بود را داشتیم.

کهریزی با اشاره به پایان طرح نوروزی راهداری کرمانشاه گفت: در این ایام ۴۵۰ نفر نیروی راهداری به صورت شبانه‌روزی و در قالب گشت‌های ثابت و سیار یا در راهدارخانه‌ها فعال بودند.

کد خبر 741058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.