شهادت آرزوی دیرینه پدرم بود

فرزند شهید زاهدی با تاکید بر اینکه برای از دنیا رفتن هر شخصی ساعت و زمان مشخصی وجود دارد و چه زیبا که معامله با خدا باشد و به شهادت برسد، گفت: شهادت آرزوی دیرینه پدرم بود که در صحنه‌های مختلف نبرد دنبالش می‌گشت و همیشه می‌گفت عمر مفیدم سال‌هایی است که جهاد کردم و امیدوارم خدا از من بپذیرد.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از بارزترین ویژگی‌های پدرم این بود که تلاش می‌کرد کاری که انجام می‌دهد برای خدا باشد و جلوی تریبون و دوربین ظاهر نشود؛ همچنین خوش اخلاق از دیگر ویژگی‌های شخصیتی او بود و بر همین اساس همیشه لبخند بر لب داشت.

وی با بیان اینکه چند روز قبل که پدرم را دیدم، حس کردم پس از سال‌ها تلاش متفاوت از هر زمان دیگری است و به‌طوری مشغول به وصیت بود که این موارد رنگ و بوی خاصی داشت، افزود: در آن دیدار تلاش می‌کردم در آغوشش بگیرم، پا و دستش را ببوسم چرا که حس می‌کردم شاید چنین روزی نزدیک باشد.

فرزند شهید زاهدی با تاکید بر اینکه برای از دنیا رفتن هر شخصی ساعت و زمان مشخصی وجود دارد و چه زیبا که معامله با خدا باشد و به شهادت برسد، گفت: شهادت آرزوی دیرینه پدرم بود که در صحنه‌های مختلف نبرد دنبالش می‌گشت و همیشه می‌گفت عمر مفیدم سال‌هایی است که جهاد کردم و امیدوارم خدا از من بپذیرد و در حال حاضر به آرزویش رسید.

زاهدی با تاکید بر اینکه ماهیت شهیدان نمی‌گذارد که پرچم بر زمین بماند، خاطرنشان کرد: به‌جای یک شهید ده‌ها نفر بلند می‌شوند و امیدواریم این اتفاقات به پیروزی قطعی مسلمین منجر شود؛ تلاش‌های رژیم غاصب صهیونیستی جز نزدیکی به پایان خود نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: پدربزرگم، پدرم و خودم همه در این مسیر هستیم و این سنت خدا است که خون هیچ مظلومی به ناحق ریخته نمی‌شود مگر اینکه انتقام آن به‌دست یک مصلح گرفته شود و بر این اساس امیدوار به ظهور مصلح و منجی هستیم تا انتقام تمام شهدا گرفته شود.

کد خبر 740965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.