مدارس و خوابگاه‌ها از چرخه اسکان مسافران نوروزی در اصفهان خارج شد

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و لزوم آماده‌سازی مدارس و خوابگاه‌ها، از شب گذشته مدارس و خوابگاه‌ها از چرخه اسکان خارج شده است.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نوزدهمین شب از اسکان مسافران و گردشگران، مراکز اقامتی با اولویت‌های کمیته اسکان مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: شب گذشته اسکان بیش از ۲۳ هزار مسافر نوروزی بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای و در سلامت کامل انجام شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: تاکنون بیش از ۱۰۸ هزار نفر و در شب گذشته ۱۴۰۰ نفر در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها سطح شهر اسکان پیدا کردند.

شفیعی گفت: با توجه به ارائه اسکان مهمانان مستقر در مدارس آموزش و پرورش شب گذشته صرفاً به ۱۴۰۰ نفر اسکان داده شده است و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و لزوم آماده‌سازی مدارس و خوابگاه‌ها، از شب گذشته مدارس و خوابگاه‌ها از چرخه اسکان خارج شده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۴۷۹ هزار مسافر نوروزی در مدارس و فضاهای آموزشی اسکان پیدا کرده‌اند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منازل استیجاری نیز در این شب ارائه خدمات اسکان را همچون شب‌های گذشته انجام و مورد استفاده گردشگران و مسافران قرار گرفته است و بیش از ۱۴۰۰ نفر اسکان خود را در منازل استیجاری انتخاب کرده‌اند.

شفیعی گفت: شب گذشته در باغ فدک نیز ۷۵۹ خودرو پذیرش شد و تاکنون بیش از ۱۵ هزار خودرو به باغ فدک وارد شده و اسکان مسافران و گردشگران به‌صورت چادر خواب در این مکان انجام شده است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، حفظ هماهنگی تمام دستگاه‌ها و خدمات‌رسانی به مسافران در تمام زمینه‌ها همچون گذشته و در بالاترین کیفیت صورت خواهد گرفت، همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از ابتدای شروع فعالیت کار ستاد (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۴۹۱ مسافر نوروزی در این کلان‌شهر اسکان پیدا کرده‌اند.

کد خبر 740885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.