۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
روس‌ها در شیرین‌سو چپ کردند

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری چری که دارای سه سرنشین از اتباع کشور روسیه بود، در نزدیکی تونل شیرین‌سو خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری «چری» که دارای سه سرنشین از اتباع کشور روسیه بود، در نزدیکی تونل شیرین‌سو خبر داد و اظهار کرد: این خودرو دچار واژگونی شده بود که با اعلام به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان پایگاه شیرین‌سو در سریع‌ترین زمان در محل حادثه حضور یافتند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان ضمن ایمن سازی مکان نسبت به رهاسازی سرنشینان محبوس‌شده در خودروی چری اقدام کردند و البته علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین در حال بررسی است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین همچنین از آتش‌سوزی ناگهانی خودروی سواری در حال حرکت در تونل نخست شیرین‌سو خبر داد و گفت: در پی اعلام مالک خودروی سواری به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه عصر یکشنبه ۱۲ فروردین مبنی بر حریق خودروی خود، بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه آتش‌نشانی مستقر در شیرین‌سو به محل حادثه اعزام شدند.

ململی تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری که در حال حرکت بود، به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده که آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل اقدام به کنترل و مهار کامل حریق کردند.

وی ادامه داد: قسمت موتور و کاپوت خودرو در آتش سوخته بود که قبل از سرایت آتش به داخل خودرو توسط آتش‌نشانان مهار شد و از داخل تونل به بیرون انتقال یافت.

کد خبر 740791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.