جزئیات محدودیت ترافیکی روز طبیعت در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ حسن دانایار، امروز _یکشنبه، دوازدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه فردا روز طبیعت است شاهد موج بازگشت مسافران و ترافیک سنگین در محورهای استان خواهیم بود، لذا محدودیت تردد کامیون، کامیونت‌ها، تریلی و کشنده‌ها را اعمال کردیم.

وی افزود: توصیه می‌کنیم رانندگان این دستگاه وسایل نقلیه این موضوع را مدنظر داشته باشند و از تردد در محورهای مواصلاتی استان اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های گشت‌زنی پلیس راه فردا سیزدهم فروردین در محورهای مواصلاتی هستند و به جز کامیون‌های حامل مواد غذایی و فاسدشدنی این خودروها را متوقف و اعمال قانون می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مبادی ورودی شهرها ایستگاه‌های پلیس و پلیس راه خودروهای وانت به لحاظ کمربند، مسافر و بار بررسی و در صورتی که مسافر در قسمت بار داشته باشند به مبدا برگشت داده می‌شوند.

دانایار خاطرنشان کرد: کسانی که فردا قصد دارند به سمت طبیعت بروند قسمت بار مسافر سوار نکنند، ضمن اینکه با توجه به وضعیت جوی استان و احتمال بارش باران تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به حجم بالای تردد از محور بابامیدان_ گچساران در ایام نوروز، گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان و همچنین بارش‌های شدید در استان شاهد کاهش ۱۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موج بازگشت مسافران به کاهش آمار تصادفات در سطح استان اشاره کرد و افزود: در میزان تصادفات وضعیت استان خوب بوده و تصادفات منجر به فوت نیز کاهش ۶۰ درصدی داشته است که امیدواریم با همکاری مردم تا پایان طرح نوروز پلیس ادامه داشته باشد.

کد خبر 740742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.