ایستگاه پلیس راهور در منطقه ۱۰ اصفهان احداث شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث ایستگاه پلیس راهور در میدان معراج خبر داد و گفت: عملیات احداث این ایستگاه یکم مرداد سال گذشته آغاز شد و اسفند ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به اتمام رسید.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث ایستگاه پلیس راهور در منطقه ۱۰ اصفهان اظهار کرد: این ایستگاه ۱۷۰ متر عرصه و ۷۵ متر زیر بنا دارد و مجهز به تجهیزات اداری، سرمایشی و گرمایشی است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این ایستگاه یکم مرداد سال گذشته آغاز شد و اسفند ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به اتمام رسید، افزود: این مجموعه برای جلوگیری از سرگردانی شهروندان و دسترسی راحت تر پلیس راهور به کل منطقه ۱۰ احداث می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بخشی از ترافیک سنگین خیابان‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، مربوط به رعایت‌نکردن قوانین و مقررات توسط رانندگان از جمله تخلفات پارک دوبل و مسدود کردن راست‌گردها و بخشی دیگر مربوط به پیاده و سوار کردن سرویس‌های مدارس است.

صیرفی‌نژاد گفت: احداث این مجموعه در تسهیل اقدامات پلیس راهور بسیار مؤثر است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی نگهبان و راهور محله و همیاران پلیس را باید سه حرکت مطلوب و تأثیرگذار فراجا برشمرد، چراکه تأثیر پیوند پلیس با مردم در جامعه ملموس است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری این منطقه با پلیس تعامل و ارتباط خوبی دارد و همکاری این دو نهاد موجب تسهیل در روند اقدامات اجرایی می‌شود.

کد خبر 740601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.