مهار حریق در انبار بزرگ جارودستی قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از مهار آتش‌سوزی و حریق گسترده در انبار بزرگ جارودستی واقع در روستای فارسیان خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مهار آتش‌سوزی گسترده در یک انبار جارودستی بزرگ واقع در روستای فارسیان خبر داد و اظهار کرد: رخداد این آتش‌سوزی ساعت ۲۲:۵۶ دقیقه روز شنبه، یازدهم فروردین طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی قزوین واقع در روستای فارسیان گزارش شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان خود از ایستگاه‌های شماره یک باغ دبیر و ۳ مولوی را با چند دستگاه خودرو عملیاتی به محل حریق اعزام کرد.

سرپرست آتش‌نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: در این عملیات اطفا آتش‌نشانان قزوینی به محض رسیدن به محل حریق عملیات اطفا را با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش‌سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت‌ها شروع کردند و سرانجام پس از دو ساعت عملیات طولانی حریق به طور کامل مهار و خاموش شد.

ململی یادآور شد: علت بروز و وقوع این حادثه آتش‌سوزی و همچنین میزان خسارت مالی واردشده توسط کارشناسان علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی قزوین در حال بررسی است.

کد خبر 740584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.