۲۰ فروردین، آخرین فرصت ارسال اثر به دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۲۰ فروردین آخرین فرصت برای ارسال آثار به دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور است.

محمود رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان جنوبی اظهار کرد: دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات خراسان جنوبی با شرکت استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: همه روزنامه نگاران شاغل و آزاد منطقه‌ای که در نشریات، پایگاه‌های خبری، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری فعالیت دارند و عضویت خود را در سایت خانه مطبوعات به ثبت رسانده یا فرآیند ثبت نام آنان در حال انجام است، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد خراسان جنوبی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره که به یادمان دکتر معتمد نژاد برگزاری می‌شود، می‌توانند آثار خود را در بازه زمانی اول شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در برای دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور ارسال کنند که آخرین فرصت ارسال آثار ۲۰ فروردین سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور قرار بود که ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت زادروز دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات نوین ایران و روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شود که احتمال دارد تغییری در برگزاری این جشنواره انجام شود.

رمضانی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، ایجاد فضای رقابتی بین فعالان رسانه‌ای به صورت منطقه‌ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، نکوداشت مفاخر و شخصیت‌های ممتاز علمی و فرهنگی کشور برای تقویت مؤلفه‌های انسجام ملی و آشنایی نسل کنونی با خدمات و نقش شخصیت‌های ملی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره در بخش آزاد می‌توانند آثار خود را در زمینه سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، عکس و مصاحبه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی ادامه داد: بخش موضوعی این جشنواره هم شامل مهار تورم - رشد تولید - پرهیز از اسراف و تجمل - معرفی کالاهای فرهنگی بومی، معرفی پروفسور معتمدنژاد، تحکیم بنیان خانواده با موضوعات جمعیت، زیست عفیفانه، پیشگیری از توزیع و اعتیاد به مواد مخدر، امنیت پایدار مرز، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی است و داوری آثار شرکت کننده در ایت جشنواره توسط داوران کشوری انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دبیرخانه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور به نشانی بیرجند - خیابان محلاتی - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تلفن: ۳۲۳۲۳۳۹۳ - ۰۵۶ و نشانی سامانه تخصصی جشنواره مطبوعات www.pressfestival.ir است که علاقمندان می‌توانند از این طریق آثار خود را برای حضور در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان دکتر معتمد نژاد ارسال کنند.

کد خبر 740560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.