۳۰ مصدوم و ۴ فوتی در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ حادثه ۳۰ نفر مصدوم شدند و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

عارف اصل‌شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته طی ۱۰ حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و ۳۰ نفر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: ساعت ۱۱:۴۴ روز گذشته واژگونی موتور سیکلت در جاده صالح‌شهر به سه‌راهی گتوند مصدومیت دو نفر را در پی داشت که به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگر روز گذشته دو مرد ۱۹ و ۴۱ ساله در ایذه نیز به علت غرق شدن در پشت سد جان خود را از دست دادند، علاوه بر آن اورژانس هوایی روز گذشته در ایذه عملیات انتقال یک زن ۵۶ ساله و بیمار قلبی را از منطقه کوهستانی سید خدر ایذه به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز منتقل کرد.

اصل‌شرهانی اضافه کرد: ساعت ۱۴:۴۰ روز گذشته در ماهشهر به علت برخورد یک دستگاه خودروی دنا به تیر چراغ برق یک مرد ۲۵ ساله مصدوم که به بیمارستان ممکو ماهشهر منتقل شد، همچنین دو زن دو و ۲۵ ساله جان خود را از دست دادند، علاوه بر آن واژگونی دو دستگاه پراید در جاده هندیجان به ماهشهر ۹ مصدوم شامل چهار مرد هشت، ۱۱، ۳۲ و ۳۶ ساله و پنج زن چهار، ۱۳، ۳۰، ۴۳ و ۶۳ ساله برجای گذاشت که به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر واژگونی پراید در جاده هندیجان به دیلم سه نفر شامل یک مرد ۲۵ ساله و دو زن ۲۳ و ۵۱ ساله مصدوم شدند، برخورد یک دستگاه پژو و تریلی در شوش ساعت ۱۷:۴۴ روز گذشته شش مصدوم شامل سه مرد و سه زن مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان با اشاره به انتقال یک مادر باردار توسط اورژانس هوایی از گتوند به اهواز تصریح کرد: در واژگونی یک دستگاه نیسان ساعت ۹:۴۰ امروز هفت مرد ۴۴، ۴۴، ۴۵، ۵۲، ۵۸، ۵۹ و ۶۰ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

کد خبر 740400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.