فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر در پی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جان باختن ۳ نفر و مجروح شدن ۴۷ نفر بر اثر حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ فقره تصادف در جاده‌های استان رخ داده که ۳ مورد آن تصادف فوتی با ۳ نفر جان باخته، ۲۲ مورد تصادف جرحی با ۴۷ نفر مجروح و ۵۰ فقره تصادف خسارتی بودند.

وی افزود: وقوع تصادف فوتی و جرحی در نهم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۳۰۰ و ۱۰ درصد افزایش داشت، اما در مجموع تصادفات با ۴۶ درصد کاهش روبه‌رو بودیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۳۲ فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان اصفهان رخ داده و در این حوادث ۳۹ نفر جان خود را از دست دادند که از نظر تعداد تصادفات و تعداد جان باخته به ترتیب با ۵۷ و ۷۰ درصد افزایش مواجه بودیم.

مولوی اظهار داشت: در این مدت ۲۹۵ فقره تصادف جرحی با ۴۶۷ نفر مجروح نیز رخ داد که از نظر تعداد تصادفات ۱۳ درصد افزایش داشت، اما از نظر تعداد مجروحان هشت درصد کاهش یافته بود.

وی نداشتن توجه به جلو را بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی اعلام کرد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری، تمام حواس خود را به جلو معطوف کنند و به هیچ عنوان هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی نپردازند.

کد خبر 740258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.