رونالدو در یک جدول دیگر عربستان صدرنشین شد

کریستیانو رونالدو رکورددار بیشترین شوت به سمت دروازه حریفان در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی النصر با گذشت هر هفته از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای ثابت می‌کند که وحشت شماره یک دروازه‌بانان لیگ روشن عربستان است.

پس از پایان تعطیلات بین المللی در ماه مارس امسال، عصر امروز جمعه، بیست و پنجمین هفته از مسابقات قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان با برگزاری ۵ دیدار آغاز می‌شود.

ساعاتی قبل از شروع این هفته، اعداد و ارقام نشان می‌دهد که کریستیانو رونالدو در صدر فهرست بیشترین ضربات زده شده به سمت دروازه حریفان قرار دارد.

بر اساس آنچه که اکانت لیگ روشن در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) منتشر کرده است، رونالدو با ۵۳ شوت، بیشترین ضربه را به سمت دروازه حریفان زده است.

بنابراین "CR7" از همه بازیکنان حاضر در رقابت‌ها، رتبه برتری دارد، زیرا نزدیک‌ترین رقیب او، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال، با ۳۹ شوت به دروازه در رده دوم قرار دارد.

پس از رونالدو و میتروویچ، متئوس کاسترو، مهاجم التعاون با ۳۲ شوت به سمت دروازه حریفان در جایگاه سوم ایستاده و اندرسون تالیسکا، بازیکن النصر و کریم بنزما، مهاجم الاتحاد، هر کدام با ۲۹ شوت در رده چهارم مشترک قرار دارند.

این بازیکن ۳۹ ساله پس از ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ، بیشترین سهم را در تأثیرگذاری روی گل‌هایش تیمش در لیگ روشن داشته است، زیرا در ۲۲ بازی که انجام داد، ۲۳ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داد.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 740191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.