رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به‌صورت سراسری و هم‌زمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیر امروز _جمعه دهم فرودین_ اظهار کرد: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به‌صورت سراسری و هم‌زمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می‌روند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رژه افزود: نمایش ظرفیت محور مقاومت در حوزه دریا و اجرای رژه برای رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی حامل پیام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیرتر از هر سال برگزار خواهد شد و برای دومین سال است که رژه سراسری مردمی به‌صورت خودجوش انجام می‌شود.

دریادار تنگسیری تشریح کرد: در کشور ما نیز پیش ینی می‌کنیم بیش از ۳۰۰۰ شناور مردمی سبک و سنگین در ۱۳ نقطه از سواحل جنوب و شمال کشور که مشخص شده است، حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: شناورهای بسیج مردمی در ایران و شناورهای مردمی کشورهای محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان به‌صورت هم‌زمان روز پنجشنبه شانزدهم فروردین با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.

کد خبر 740174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.