کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون

رئیس دادگستری تیران و کرون گفت: میزان حوادث ترافیکی نوروزی در این شهرستان با همراهی مسافران و نظارت‌های راهداری و پلیس کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، رضا عباسی، امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در بازدید از کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر نوروزی تیران و کرون واقع در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته در حوزه ستاد تسهیلات سفر و شورای تأمین امنیت خوبی در منطقه حاکم و کمترین حوادث ترافیکی را شاهد بودیم.

وی افزود: تیم‌های پلیس راه و راهداری و حمل‌ونقل بر رعایت سرعت رانندگان نظارت داشتند و وجود دو ایستگاه امنیت و سلامت در کاهش تصادفات نقش مهمی ایفا کرد و این عوامل منجر به کاهش حوادث ترافیکی در جاده‌ها و شهرها شده است.

رئیس دادگستری تیران و کرون ادامه داد: دستگاه‌های اداری و دولتی این شهرستان با نیروی انتظامی برای افزایش امنیت همکاری داشته‌اند و وضعیت امنیت پایدار در این منطقه وجود دارد و تا سیزدهم فروردین طرح نوروزی ادامه دارد.

عباسی اضافه کرد: رعایت اصول شرعی و حرمت ماه مبارک رمضان مورد تاکید است و مسافران و شهروندان در این خصوص همکاری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌های بهاری و حجم سفرها نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مسافران با توان حداکثری انجام شده و رضایتمندی آنها را به همراه داشته است.

اسکان بیش از ۸۰۰ نفر در مدارس تیران و کرون

حسین صائبی، مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون نیز در این بازدید با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در دو مدرسه، زائرسراها و پنچ اقامتگاه سنتی و بوم‌گردی انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۱۳۰۰ مسافر در تیران اسکان داده شده‌اند که بیش از ۸۰۰ نفر آن در دو مدرسه بوده است.

حسین صائبی افزود: نزدیک به ۴۰۰ نفر نیز در مراکز اقامتی سنتی و بوم‌گردی و همچنین زائر سرا بقاع متبرکه اسکان پیدا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این آمار مختص اسکان حداکثر یک شب است که اسکان موقت نیز جدایی از این آمار در مراکز تفریحی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

کد خبر 739979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.