خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز  به صورت دائم رصد می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی گفت: خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز نوروزی به صورت دائمی رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت در بازدید از محل‌های اسکان میهمانان نوروزی اظهار کرد: خدا را شاکریم در این بهار زیبا که به یمن ماه مبارک رمضان سرشار از نعمت و برکت بود، توفیق خدمتگزاری به هم‌میهنان و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) را داشتیم و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که خدمت‌رسانی بدون هیچ‌وقفه و مشکلی ادامه داشته باشد.

وی افزود: تمام کارکنان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز در محل‌های اسکان که شامل پنج کمپ و ۱۹ سالن ورزشی است با جدیت حضور دارند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سفری ایمن و خاطره‌انگیز برای میهمانان شیراز رقم بخورد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: در روزهای بارانی تلاش شد اسکان میهمانان نوروزی بدون هیچ خللی انجام شود و به فضل خدا هیچ مسافری در باران نماند و مسافرین نوروزی در محل‌های اسکان استقرار پیدا کردند.

خوشبخت ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری بر تلاش‌های این عزیزان نظارت دارد و می‌کوشیم با همکاری یکدیگر نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و نقاط قوت را پر رنگ‌تر کنیم.

کد خبر 739977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.