فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، فرهنگسرای نگین در زمینی به مساحت ۳۰۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث فرهنگسرا یکی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم محسوب می‌شود که به‌منظور توسعه فرهنگ، هنر، آموزش و دسترسی عمومی به منابع فرهنگی در یک منطقه یا جامعه انجام می‌شود.

وی افزود: فرهنگسراها به‌عنوان مراکزی چند منظوره با تمرکز بر ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه، محلی برای تبادل ایده‌ها و اطلاعات، آموزش مستمر، هنر و فرهنگ عامه معرفی و ترویج می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث فرهنگسرای نگین در شهرک نگین واقع در خیابان کاوه خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه اجتماعی شهروندان فرهنگسرای نگین در زمینی به مساحت ۳۰۷ متر مربع با ۹۰۰ متر مربع زیربنا احداث می‌شود.

فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود

رسالت با اشاره به شروع عملیات خاک‌برداری و سازه نگهبان فرهنگسرای نگین گفت: این مجموعه در چهار طبقه شامل یک طبقه اداری و بازی کودکان، یک طبقه سالن ورزشی و دو طبقه کارگاهی، با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال (شامل تملک و احداث) تا ۱۰ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

رسالت با اعلام پیشرفت ۱۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: در این عملیات تاکنون ۱۵۰۰ متر مکعب خاک‌برداری و ۱۲ تن فولاد برای اجرای سازه نگهبان استفاده شده که احداث این مجموعه سطح فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرک نگین واقع در خیابان کاوه را ارتقا می‌بخشد.

کد خبر 739972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.