توسعه شبکه کاسبان امین در قم

استاندار قم با گلایه از نبود اهتمام کافی برای مقابله با گران‌فروشی گفت: شبکه کاسبان امین در قم باید به هزار نفر توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمحمد آقامیری امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: فرایند برخورد با تخلفات بازرگانی و گران‌فروشی در قم باید اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه مردم مقابله حاکمیت با گران‌فروشی است، افزود: مردم اگر برخورد قاطعانه با گران‌فروشی را ببینند، امیدوار و خوشحال خواهند شد.

استاندار قم با اشاره به اینکه سرعت برخورد با گران‌فروشی باید افزایش پیدا کند، اظهار داشت: اگر واحدی که گران‌فروشی می‌کند، به سرعت با برخورد مواجه شود، دیگر این کار را تکرار نخواهد کرد.

آقامیری با اشاره به اهمیت نظارت بر واحدهایی که سابقه گران‌فروشی دارند، افزود: سرعت برخورد با گران‌فروشی و استفاده از ظرفیت مردم در این حوزه بسیار مهم و کارساز است.

وی تاکید کرد: شبکه کاسبان امین در قم باید تا ۱۰ روز دیگر به هزار نفر برسد و توزیع کالا بین این کاسبان باید علمی، منطقی و کارآمد باشد.

استاندار قم با تاکید بر ایجاد سامانه‌ای برای سرعت در رسیدگی به پرونده‌های تخلف ادامه داد: مهار تورم به معنای واقعی نیاز به اهتمام بیشتر و به‌کارگیری افراد متخصص در حوزه اقتصاد دارد.

کد خبر 739866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.