افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

محسن زمانی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه، هشتم فروردین در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشت، افزود: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارت‌های بالینی و شبیه‌ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امداد سلامت نوروزی تصریح کرد: از بیست‌وپنجم اسفند تا پایان هفتم فروردین حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کردند.

کد خبر 739843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.