رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و رعدوبرق در شش استان کشور طی امروز و وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی طی سه روز آینده خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، بعضی مناطق چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بعضی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان کمی ابری، از بعدازظهر ابری، گاهی وزش باد شدید، گاهی رگبار باران و احتمال رعد و برق با بیشینه ۱۹ و کمینه ۵ سانتی‌گراد است و روز جمعه، قسمتی ابری و مه‌آلود، گاهی با وزش باد و به‌تدریج صاف با بیشینه ۱۸ و کمینه ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 739821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.