ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بر ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی اعضای مجمع نیروهای انقلاب تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات استانی و ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدحسین بهشتی‌نژاد امشب _چهارشنبه نهم فروردین_ در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: شیعه به معنای پیرو سایه به سایه ائمه (ع) است، امشب ۱۷ ماه رمضان مصادف با جنگ بدر است که عدد مسلمانان در این جنگ ۳۱۳ نفر و عدد دشمنان ۳ برابر بود، اما به دلیل اخلاص و استقامت مسلمانان فرشتگان به نصرت مسلمانان آمدند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گذشته، ضمن قدردانی از همه کاندیداهایی که با حضور خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، گفت: از همه کاندیداهایی که رأی آورده یا نیاوردند و به ویژه کاندیداهای مجمع می‌خواهیم که کمترین حرمت‌شکنی را نسبت به سایر کاندیداها نداشته باشند؛ چرا که هر کدام از کاندیداها ظرفیتی معنوی، علمی و انقلابی هستند که شناخته نشده‌اند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات نوروزی و تصمیم برای افزایش تعامل و ارتباط با نمایندگان منتخب به صورت ماهانه ابراز کرد: برای اینکه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بخواهد پویاتر، زنده‌تر و بروزتر شود، لازم است به بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بپردازد و خود را در مسیر ارتقای سطح معنوی، علمی و فنی در کنار تعامل با نمایندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: گزارش گرفتن از نمایندگان منتخب به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه لازم است مسائل و مشکلات استانی و حتی ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود، چرا که انتظارات از مجمع نیروهای انقلاب بیشتر است.

آیت‌الله بهشتی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مضاعف استان اصفهان، بر پیگیری جدی مطالبات مردم توسط نمایندگان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با بروز بودن و ارتقای سطح علمی مجمع، نمایندگان نیز خواهند دانست که پشتوانه آنها انسان‌های آگاه و مطالبه‌گر فنی هستند نه افرادی که احساسی تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 739808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.