برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد.

سمیه اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین خبر داد و اظهار کرد: مراسم احیای شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر سال‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین ادامه داد: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت، برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ هم‌زمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور پیدا کرده و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 739716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.