اجرای برنامه‌های جذاب و شاد در پاتوق‌های ورزشی ناژوان برای نوروز ۱۴۰۳

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه دو پاتوق ورزشی در عرصه ناژوان برپا شده است، گفت: این پاتوق‌ها خدمات و رویدادهای مختلف ورزشی از جمله اجرای گروه‌های ورزشی مختلف بازی‌های بومی و حرکات نمایشی ورزشکاران ووشو در محل بام آکواریوم تجارب خوبی را برای شهروندان و گردشگران ثبت می‌کند.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی ناژوان با همکاری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، دو پاتوق ورزشی را در عرصه ناژوان برپا کرده است.

وی افزود: این پاتوق‌ها بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته و در قالب دو جانمایی در حاشیه شمالی عرصه و رودخانه زاینده‌رود شامل بام آکواریوم ناژوان و در حاشیه جنوبی در ضلع شمالی ورودی اصلی باغ پرندگان به سمت زیر تور باغ در محل ساختمان نیمه‌ساخته دایر شده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: این پاتوق‌ها خدمات و رویدادهای مختلف ورزشی از جمله اجرای گروه‌های ورزشی مختلف بازی‌های بومی و محلی، حرکات نمایشی ورزشکاران ووشو در محل بام آکواریوم و هیئت تیراندازی در قالب تیراندازی با تپانچه و اسلحه بادی، تجارب خوبی را برای شهروندان و گردشگران ثبت می‌کند.

اجرای برنامه‌های جذاب و شاد در پاتوق‌های ورزشی ناژوان برای نوروز ۱۴۰۳

قائلی گفت: با تعامل و هم‌افزایی ایجاد شده مدیریت شهری در عرصه ناژوان و همکاری هیئت‌های ورزشی یاد شده، محیطی جذاب و شاد با رویکرد ورزشی مهیا شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم خروجی هم‌گرایی، تعامل و هم‌افزاییِ مدیریت ناژوان و مجموعه‌های یاد شده نشاط و تفریح سالم خانواده‌های ایرانی و شهروندان و گردشگران را به ارمغان داشته باشد و ضمن اثرگذاری ورزشی مدنظر خاطره خوب و ماندگاری را در ذهن شهروندان و گردشگران از نوروز سال جاری در ناژوان به یادگار گذارد.

اجرای برنامه‌های جذاب و شاد در پاتوق‌های ورزشی ناژوان برای نوروز ۱۴۰۳

کد خبر 739623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.