تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده و یکی از شهرهای شهیدپرور کشور محسوب می‌شود، از این‌رو حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد و هنجارهای اجتماعی نیز رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد موسویان امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در ایام نوروز شاهد برخی جرایم در باغ فدک بودیم، اما نبود این موضوعات در وضعیت فعلی، نشان‌دهنده زحمات تمام دستگاه‌ها است.

وی افزود: مسافران و گردشگران آشنایی زیادی با باغ فدک اصفهان دارند، از این‌رو خدمات را باید با کیفیتی ارائه دهیم تا خاطرات خوبی برای مسافران نوروزی این کلان‌شهر رقم بخورد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تاکید کرد: جلسات ستاد خدمات سفر این کلان‌شهر از پنج ماه پیش از نوروز سال جاری برگزار شد و با مصوباتی همراه بود، از این‌رو تمام مصوبات باید اجرایی شود و تمام دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود رسیدگی کنند.

موسویان ادامه داد: با توجه به اینکه این کلان‌شهر در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی بسیاری از سراسر کشور است، به تمام مسافران و شهروندان توصیه می‌شود تا تمام قوانین را رعایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده و یکی از شهرهای شهیدپرور کشور محسوب می‌شود، از این‌رو حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد و هنجارهای اجتماعی نیز رعایت شود.

کد خبر 739410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.