برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان گفت: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان چادگان خدمات سفر در طول سال فعال بوده است.

وی افزود: جلسات ابتدایی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ از دی سال گذشته دستورالعمل‌هایی مربوط به وظیفه‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان، به اعضا ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری چادگان خاطرنشان کرد: دبیرخانه فعال این ستاد که توسط میراث فرهنگی مدیریت می‌شود، آمادگی لازم را جهت پذیرش و اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر را در مجموعه‌های ویلایی و تفریحی شهرستان دارد.

درویشی اضافه کرد: به‌غیر از این مجموعه‌ها، اسکان در مجموعه‌های بوم‌گردی، مسافرخانه‌ها و در صورت نیاز در مدارس، سالن‌های ورزشی و اماکن مذهبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمایی گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان چادگان گفت: در این ایستگاه‌ها محل‌هایی برای اقامه نماز، خدمات سلامت و راهنمای گردشگران از طریق نصب سیاه‌چادرهای عشایری در نظر گرفته شده است.

درویشی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، نظارت مضاعفی بر نظافت و تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد انجام شده است.

وی افزود: تاکنون در راه‌های مواصلاتی شهرستان هیچ‌گونه تصادفات فوتی و جرحی گزارش نشده است.

کد خبر 739360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.