اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی و ساخت جزیره‌ها با هزینه‎‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در باغ فدک برای رفاه شهروندان و مسافران نوروزی اظهار کرد: یکی از این اقدامات ساخت چهار ابرخشت برای اسکان مسافران به مساحت هر کدام ۲۵ متر مربع بود که با صرف اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی با بیان اینکه اجرای بتن دکوراتیو سکوهای فاز دو دریاچه باغ فدک به مساحت ۲۶۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شد، افزود: اصلاح معابر باغ به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۷۰ میلیارد ریال هزینه و لکه‌گیری آسفالت معابر باغ فدک به مساحت ۲۵۰۰ متر مربعی با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی صورت گرفت.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعمیرات سکوهای اسکان مسافران به تعداد ۴۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال، همچنین حفر سه حلقه چاه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال، اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی و ساخت جزیره‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به اصلاح جداول معابر باغ فدک به‌طول ۵۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اصلاح سه آب‌خوری موجود در باغ فدک با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.

کد خبر 739301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.