منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشترین آرا به مجلس رفته است، باید کار و عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مصطفی معینی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در حاشیه زیارت بقعه امام‌زاده عبدالله لتحر با تبریک ولادت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد به‌طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند، اما از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران‌وبیدگل تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و اکنون نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آن‌ها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست و گفت: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگ‌تری هم دارد، پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشور به‌ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان اضافه کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آن‌ها را ادامه دهند.

به گزارش ایمنا، مصطفی معینی، نماینده منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحر علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آن‌ها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد.

کد خبر 739243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.