برنامه‌ها و اقدامات دوازده‌گانه منطقه ۴ اصفهان در باغ غدیر

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۰ اقدام عملیاتی و ویژه برنامه در باغ غدیر طی نوروز انجام می‌شود، گفت: پرفورمنس سفره هفت‌سین، مجموعه سرگرمی‌های قدیم اصفهان، بازی‌های بومی محلی و فکری و ابربازی‌ها، کارناوال‌های سیاه‌بازی و آیین نوروزی از جمله این برنامه است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه‌برنامه‌های باغ غدیر در نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: بیش از ۱۰ عنوان اقدام عملیاتی و ویژه‌برنامه در این مجموعه طی نوروز برگزار می‌شود.

وی افزود: پرفورمنس سفره هفت‌سین، مجموعه سرگرمی‌های قدیم اصفهان، بازهای بومی محلی، بازی‌های اقوام اصفهان، بازی‌های فکری، ابر بازی‌ها، کارناوال‌های سیاه بازی، عروسکی و آئینی نوروزی، رادیو نوروزی، کارگاه‌های خلاقیت و اسباب‌بازی‌سازی، کارگاه کاردستی، بازی‌های الکترونیکی و اجرای برنامه‌های مسابقه تفریحی این اقدامات را شامل می‌شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به همزمان شدن نوروز و ماه مبارک رمضان در باغ غدیر ترکیب المان‌های نوروزی و المان‌های مربوط به ماه مبارک رمضان فضای ویژه‌ای را برای مسافران و گردشگران رقم زده است.

برنامه‌ها و اقدامات دوازده‌گانه منطقه ۴ اصفهان در باغ غدیر

زمانی تاکید کرد: از جمله اقدامات انجام شده در مجموعه باغ غدیر توسط حوزه فضای سبز منطقه ۴ گلکاری محوطه، هرس زمستانه، کندوکوب تمام درختان و نصب فلاورباکس با گل‌آرایی کامل است.

وی با بیان اینکه واحد زیباسازی منطقه ۴، فضاسازی مجموعه فرهنگی باغ غدیر، نصب هفت‌سین، المان‌های نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان، مبلمان‌های خانواده و کودک و گلدان در سایت‌های بازی کودکان را در دستور کار خود قرار داد، ادامه داد: باغ غدیر به‌صورت ویژه در سطح کلان‌شهر اصفهان به‌عنوان عرصه تفریحی برای نوروز در نظر گرفته شده است.

برنامه‌ها و اقدامات دوازده‌گانه منطقه ۴ اصفهان در باغ غدیر

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه رادیو نوروزی ویژه این ایام در باغ غدیر راه‌اندازی شده است و اجرای ویژه‌برنامه‌هایی در این رابطه را دارد، تاکید کرد: در زمینه ویژه‌برنامه تفریحی ورزشی استفاده از مربیان تخصصی در هر حوزه به ویژه کودکان و استقبال کم‌نظیر شهروندان در این چند روز برگزاری ویژه‌برنامه تفریحی و ورزشی انجام شده است.

زمانی تاکید کرد: تمام تمهیدات برای استفاده به‌نحو احسن مسافران و شهروندان از این ویژه‌برنامه‌ها در باغ غدیر انجام شده است و با توجه به اینکه مسافران نیز به این نقطه گردشگری سفر می‌کنند، نقاطی برای صرف غذا تدارک دیده شده است.

کد خبر 739220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.