دمای استان کرمانشاه از فردا روند کاهشی دارد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارندگی‌ها تا عصر امروز دوشنبه ششم فروردین ادامه داشته است و از اواخر امروز تا ظهر فردا غبارآلود شدن هوا دور از انتظار نبوده و دما نیز به شکل محسوسی کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند _دوشنبه ششم فروردین _ در خصوص چشم‌انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده به خبرنگاران اظهار کرد: در پایان فعالیت سامانه بارشی، همچنان تا عصر امروز دوشنبه ششم فروردین‎، شاهد بارش‌های پراکنده‌ای از باران همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق، به‌ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان خواهیم بود.

وی افزود: احتمال اینکه وزش باد، طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا، هوا را به‌خصوص در مناطق مرزی غبارآلود کند؛ چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان این‌که با خروج سامانه و صاف شدن آسمان، امشب دمای هوا در غالب نقاط، به شکلی محسوس کاهش می‌یابد، تصریح کرد: کاهش دما شرایط را برای تشکیل مه، به ویژه در اوایل وقت فردا سه شنبه هفتم فروردین و در مناطق مرطوب و حواشی رودخانه‌ها، فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در روز سه‌شنبه، بارشی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود؛ اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هشتم و نهم فروردین‎، عبور موجی کم‌رطوبت، علاوه بر افزایش ابر، ممکن است در بعضی ساعات رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران، به ویژه برای مناطق شمالی و شرقی استان در پی داشته باشد.

زورآوند خاطر نشان کرد: در روزهای جمعه و شنبه دهم و یازدهم فروردین‌ماه، جوی نسبتاً آرام و بدون بارش در منطقه حاکم می‌گردد. همچنین، از ظهر سه‌شنبه تا شنبه یازدهم فروردین‎ هفته آینده، متوسط دمای هوا در غالب نقاط، به آرامی افزایش می‌یابد.

کد خبر 739163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.