همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود

فرمانده سپاه روح‌الله (ره) از برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان جبهه و جنگ با شرکت ۲۰هزار نفر در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله (ره)، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: کنگره شهدای استان اقدام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: کنگره شهدای استان از سال ۱۳۹۳ با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف آغاز و کنگره اصلی نیز پاییز سال ۱۳۹۸ در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

فرمانده سپاه روح‌الله (ره) تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار رزمنده از استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس همکاری داشتند، هفت هزار و ۲۰۰ شهید، حدود ۱۶ هزار جانباز و حدود ۷۰۰ آزاده آمار این استان است که در قیاس با سایر استان‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

کریمی افزود: استان مرکزی در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و بیش از ۱۲۰ طرح مهندسی در این استان طراحی و برخی از این طرح‌ها سرنوشت برخی عملیات‌ها را رقم زد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را اقدام ارزشمند فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در مرحله اول اعزام راهیان نور دانش‌آموزی بعد از اغتشاشات سال گذشته بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز استان به راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله (ره) خاطرنشان کرد: امسال همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گردهمایی ۲۰ هزارنفره پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 739126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.