میزبانی منطقه ۱۰ اصفهان از ۳۵۰ خانوار گردشگران نوروزی

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: طی ۱۱ روز گذشته، پنج شب خدمات اسکان در این منطقه ارائه شده است که در مجموع حدود ۳۵۰ خانوار اسکان داده شده‌اند.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسات کمیته اسکان مسافران نوروزی از چند ماه گذشته در سطح کلان در حال برگزاری است و اقدامات لازم قبل از ایام نوروز انجام شد، بر اساس مصوبات جلسات کارگروه اسکان سه مکان برای اسکان از جمله امامزاده هفت‌شویه، ورزشگاه توانا و زیتون در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه طی بازدیدی که با عوامل منطقه و تیم‌های مختلف انجام دادیم، مشکلات موجود در این سه مکان بررسی شد، افزود: اقداماتی از جمله ساماندهی فضای سبز، رنگ‌آمیزی، رفع مشکلات روشنایی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، راه‌اندازی نمازخانه‌ها، نصب استیکرها، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و هشدار، تابلوهای شارژ موبایل، سینک روشویی و ظرف‌شویی و گرفتن پیمانکار برای ورود مسافران انجام شد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ضمن هماهنگی با کمیته ایمنی، از محل ورزشگاه‌ها بازدید و نکات لازم بیان و موانع برطرف شد، گفت: از بیست‌وچهارم اسفند با اعلام رسمی ستاد اسکان فعالیت را آغاز کردیم، تجهیز ورزشگاه‌ها به اتمام رسید و آماده‌سازی کامل انجام شد، همچنین با توجه به افزایش تعداد مسافران با سرریز شدن مسافران از باغ فدک اسکان در منطقه آغاز شد.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه طی ۱۱ روز گذشته، پنج شب خدمات اسکان ارائه شده است، تصریح کرد: دو شب ورزشگاه توانا و سایر شب‌ها امامزاده هفت‌شویه به‌صورت کامل در اختیار مسافران نوروزی بوده که با هماهنگی آتش‌نشانی و ستاد اسکان این اقدام انجام شده است.

وی با بیان اینکه در امامزاده هفت‌شویه شبانه حدود ۵۰ چادر پر شده که در مجموع چهار شب ۲۰۰ چادر در اختیار مسافران قرار گرفته است، ادامه داد: در ورزشگاه توانا حدود ۴۰ چادر شبانه و در مجموع ۲۰۰ چادر در اختیار مسافران قرار گرفته است، حدود ۳۵۰ خانوار در منطقه ۱۰ اسکان داده شده‌اند.

کد خبر 739084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.