هشدار پلیس راه قزوین درباره لغزندگی جاده‌ها

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به لغزندگی و آب‌گرفتگی بعضی معابر و جاده‌ها از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: از روز گذشته بارش نزولات آسمانی در استان قزوین و برخی نقاط کشور آغاز شده است که برابر اعلام مرکز هواشناسی کشور در روزهای آینده هم شاهد ادامه این بارش‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش میدان دید رانندگان و طولانی‌تر شدن مدت توقف خودرو در زمان بارندگی افزود: بارش باران در برخی نقاط با آب‌گرفتگی در معابر و جاده همراه بوده که این موضوع کنترل وسایل نقلیه را با مشکل روبه‌رو کرده است و احتمال بروز سوانح و تصادفات رانندگی را بیشتر خواهد کرد.

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان نیمه‌سنگین گزارش شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان از عجله، تغییر مسیر ناگهانی و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و حتماً با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ذاکری‌منش تاکید کرد: از رانندگان درخواست می‌شود ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطمینان از سلامت سیستم گرمایشی و ترمز خودرو، پیش از آغاز حرکت از وضعیت آب و هوایی در محورهای مورد نظر اطمینان کسب کنند.

کد خبر 739029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.