مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

کمپ‌هایی نظیر باغ فدک باید در چند نقطه اصفهان داشته باشیم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معتقدم در هر حالتی باغ فدک ظرفیتی بیشتر از سه هزار خودرو نمی‌تواند داشته باشد، زیرا بیشتر از این آمار می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد، گفت: در چند نقطه شهر باید چنین کمپ‌هایی همچون باغ فدک داشته باشیم و لوازم کمپ مناسب را تشدید کنیم.

جامعه هتل‌داران در طراحی کمپ‌های اسکان مشارکت کنند

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: علاقه‌مندیم بخش‌های خصوصی کمک‌رسان مدیریت شهری در طراحی کمپ‌ها باشد، همچنین پیشنهاد می‌کنم جامعه هتل‌داران در طراحی کمپ‌های اسکان مشارکت کنند.

رضایت ۹۳ درصد مسافران از سفر به اصفهان / روزانه حدود ۶۷۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید می‌کنند

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بر اساس آمارها در ایام نوروز ۱۴۰۳، روزانه حدود ۶۷۰۰ نفر از باغ گل‌ها بازدید و ۹۸ درصد مسافران سفر به این کلان‌شهر را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنند.

اسکان بیش از نیم میلیون مسافر و گردشگر نوروزی در نصف‌جهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اسکان بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته در این کلان‌شهر گفت: شب گذشته بالغ بر ۹۳۰۰ نفر در باغ فدک به‌صورت چادرخواب اسکان پیدا کردند و از ابتدای شروع فعالیت ستاد بیش از ۹۰۰۰ خودرو وارد باغ فدک شده است.

استقرار ۶ نیروی غواص در حاشیه زاینده‌رود / نجات مسافر ۳۰ ساله از خطر گازگرفتگی در باغ فدک

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شش نفر از نیروهای غواص آتش‌نشانی با سه خودرو اطراف زاینده‌رود مستقر هستند، گفت: روز گذشته ۱۲۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در دو شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.

ظرفیت‌های گردشگری نصف جهان در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است

معاون اداره کل روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری این کلان‌شهر در اپلیکیشن «اصفهان من» جانمایی شده است، افزود: این اپلیکیشن به راحتی روی تمام گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود، همچنین لیست تمام مراکز اقامتی و مراکز صرف غذا شهر همراه با نقشه و مسیریاب در این اپلیکیشن مشخص شده است.

راهنمایی ۱۴۸۰ خودروی مسافران نوروزی اصفهان در ۴ روز / جمع‌آوری ۲۶۴ چادر مسافرتی از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۰۷:۰۰ یکم فروردین سال جاری تا ساعت ۰۷:۰۰ امروز _ یکشنبه پنجم فروردین_ سال جاری ۱۴۸۰ مورد راهنمایی خودروی مسافران و هدایت و ساماندهی ۳۳ متکدی و ۱۲۹ دست‌فروش در شهر انجام شد.

افزودن ظرفیت پارک ۱۷۰۰ خودرو به پارکینگ‌های اصفهان / رکوردزنی استفاده از مترو در نوروز ۱۴۰۳

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه برای نوروز ۱۴۰۳ چهار باب پارکینگ به این موارد اضافه شد، گفت: همچنین از پارکینگ مجموعه‌ای که ضلع جنوبی سی‌وسه پل (میدان شورا) با ظرفیت حدود ۱۸۰ دستگاه و یک زمین با ظرفیت حدود ۱۲۰ جای پارک خودرو استفاده کردیم

ایمنی باغ فدک تضمین شده است / سازه‌های خشتی مکان‌های ثابت برای استقرار مسافران نوروزی

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه با تجهیزات طراحی شده ایمنی باغ فدک تضمین شده است، گفت: تاکنون با توجه به اقدامات انجام شده، اتفاق نگران‌کننده‌ای در این مجموعه نیفتاده است.

استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی از باغ پرندگان اصفهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: این کلان‌شهر تاکنون پذیرای ۴۰۰ هزار مسافر بوده و باغ پرندگان در پارک جنگلی ناژوان حدود ۳۳ هزار نفر بازدیدکننده داشته که ۱۱ هزار نفر از این بازدیدکنندگان تنها مربوط به روز گذشته بوده است.

«شادباش» در انتظار کودکان و نوجوانان مسافر نصف‌جهان در باغ فدک

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «شادباش» در باغ فدک ویژه نوروز ۱۴۰۳ گفت: مسافران نوروزی هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ می‌توانند در کنار خانواده با تشکیل تیم‌های خانوادگی از این بازی‌ها استفاده کنند.

کد خبر 738902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.