راه‌اندازی سامانه تلفن اختصاصی پلیس امنیت اقتصادی در آذربایجان‌ غربی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی سامانه ارتباط مستقیم این پلیس با شهروندان با شماره ۰۹۶۳۰۰ خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار در حوزه جرایم اقتصادی از جمله اختلاس، احتکار و فرارهای مالیاتی را گزارش دهند.

بابک فرشباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در محورهایی از جمله با قاچاق کالا و جرایم اقتصادی ایفای نقش می‌کند و این پلیس یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه اقتصادی فعالیت‌های چشم‌گیری دارد.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار طی جلساتی که در استانداری با مقامات مسئول و قضائی برگزار کردیم، بازار را تحت کنترل و رصد داشته‌ایم و تا به این لحظه به مشکل خاصی برنخورده‌ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه ارز تصریح کرد: در بحث ارز مشکلاتی از جمله سو استفاده از کارت‌های ملی افرادوجود دارد که در خرید ارز اتفاق افتاده است و سودجویی‌هایی را شاهد هستیم که ضرورت دارد به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در این راستا توجه شود.

فرشباف با اشاره به برخورد این پلیس با مسئله احتکار، اضافه کرد: اگر شهروندان از احتکار مواردی مطلع شدند حتماً با پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: سامانه‌ای تحت شماره ۰۹۶۳۰۰ را راه‌اندازی کرده‌ایم که به صورت شبانه‌روزی هموطنان را در بحث ارائه اخبار و اطلاعات پشتیبانی می‌کند و اگر مشکلی در این سامانه رخ داد می‌توانند با ۱۱۰ در میان بگذارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان غربی گفت: پیشرفت هر جامعه‌ای نیازمند اتحاد و همدلی است و از هموطنان خواهشمندیم درباره مسائلی همچون احتکار، فرارهای مالیاتی و اختلاس هرگونه مواردی را مشاهده کردند یا اطلاعاتی دارند به پلیس اطلاع بدهند.

فرشباف افزود: به شهروندان توصیه می‌کنم در خصوص کالاهای اساسی خرید هیجانی نداشته باشند، چراکه کالاها به وفور در انبارها موجود است، تمام دست‌اندرکاران در این مورد اهتمام لازم را دارند تا مشکلی پیش نیاید و تاکنون نیز مشکلی نداشته‌ایم.

کد خبر 738662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.