آذربایجان‌ غربی کریدور ارتباطی ایران با اروپا است

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از بیست و پنجم اسفند تا سوم فروردین خبر داد و گفت: آذربایجان‌ غربی کریدور ارتباطی ایران با اروپا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، ایرج دست‌نشان امروز _شنبه چهارم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی ۳۱۱ دستگاه اتوبوس و پنج هزار و ۹۶۴ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی با پنج پایانه مرزی کریدور ارتباطی با اروپا است، افزود: پایانه مرزی رازی با بیش از ۴۰ هزار تردد مسافر و ورود و خروج سه هزار و ۴۶ دستگاه سواری در رتبه اول ترددهای مرزی قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تمام پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی به صورت فعال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، خاطرنشان کرد: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر و ۱۱۳ دستگاه اتوبوس و دو هزار و ۱۸۸ دستگاه سواری در رتبه دوم ترددها قرار دارد.

دست‌نشان تصریح کرد: پایانه مرزی تمرچین با تردد ۱۵ هزار نفر، پایانه مرزی سرو با تردد ۱۴ هزار و ۵۶۶ نفر و کیله سردشت با تردد دو هزار و ۴۷ در رتبه‌های بعدی تردد از پایانه مرزی استان قرار دارند.

وی ادامه داد: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مجموع ۱۵ هزار و ۷۶۴ مسافر و ۳۶ دستگاه اتوبوس و ۶۴۹ دستگاه سواری از پایانه‌های مرزی استان تردد کرده‌اند.

کد خبر 738589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.