استقبال گردشگران و شهروندان از ویژه برنامه‌های رمضانی در زرین‌شهر

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر گفت: براساس آمار موجود در روز نخست بیش از ۴۰۰ نفر مسافران و شهروندان از برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان استقبال و لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده‌ها سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علیرضا نکویی امروز شنبه _چهارم فروردین ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری زرین‌شهر با برنامه‌ریزی، پیش‌بینی‌های لازم را برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی _ هنری انجام داد، به نحوی که در روزهای پایانی اسفند به استقبال نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان رفت.

وی با اشاره به آغاز ویژه برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان در خطه طلایی ایران، افزود: ویژه‌برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان در پارک ساحلی زرین‌شهر در حال برگزاری است و در جریان آن علاوه بر برپایی جشن، غرفه‌های مختلفی با محوریت آموزش‌های خانواده، مشاوره، کودکان و نوجوانان برپا شده است که در روز نخست با استقبال خوب شهروندان و مسافران نوروزی مواجه شد.

مدیر اداره ارتباطات مردمی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر تصریح کرد: بر اساس آمار موجود در روز نخست بیش از ۴۰۰ نفر به ویژه نوجوانان و جوانان از برنامه حلول بهاران ضیافت رمضان استقبال کردند و لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده‌ها سپری کردند و این برنامه برای مسافرانی که از سایر نقاط کشور به زرین‌شهر سفر کرده بودند جذاب بوده است.

نکویی ادامه داد: مدیریت شهری زرین شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اجرای برنامه‌های مختلف رضایت شهروندان را در این حوزه جلب کند و امیدواریم در روزهای پیش رو نوروز خوب و با نشاطی را برای همشهریان و میهمانان این شهر رقم زده و نورزی متفاوت را در خطه طلایی ایران شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه «حلول بهاران، ضیافت رمضان» سوم لغایت دوازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۶:۰۰ در پارک ساحلی زرین‌شهر اجرا خواهد شد و از همه شهروندان دعوت می‌شود با حضور در این برنامه لحظات شادی را در کنار خانواده سپری کنند.

کد خبر 738586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.