بازدید بیش از ۲۱۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲۱۰ هزار و ۵۶۹ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان در یک هفته گذشته بازدید کرده‌اند.

عطا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان، اظهار کرد: از ابتدای بیست‌وپنجم اسفند تا سومین روز فروردین جاری، ۲۱۰ هزار مسافر نوروزی و گردشگر از اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان بازدید کردند.

وی افزود: از این تعداد ۳۶ هزار و ۷۹۹ نفر از اماکن تاریخی، ۵۱۱ نفر از اماکن تفریحی، ۱۹ هزار و ۵۱۰ نفر از اماکن دست ساز و ۱۰۴ هزار و ۱۸۶ نفر از جاذبه‌های طبیعی بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۱۹ هزار و ۹۶۵ نفر در اماکن مذهبی حضور و ۲۹ هزار و ۵۹۸ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

حسن‌پور اضافه کرد: با توجه به بهبود وضعیت آب و هوا، انتظار می‌رود حجم بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و طبیعی استان در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

وی گفت: برای دسترسی بهتر گردشگران به اماکن تاریخی و موزه‌ها، امکان خرید و تهیه بلیت از طریق اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیط میسر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: اپلیکیشن لرستان سفر نیز برای معرفی بیشتر و بهتر جاذبه‌های گردشگری استان در دسترس عموم قرار گرفته است.

کد خبر 738571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.