انهدام باند ۴ نفره سارقان مسلح در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند چهار نفره سارقان مسلح در شهر قزوین خبر داد. 

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان قزوینی با سامانه ۱۱۰ پلیس مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل وی توسط دو فرد ناشناس بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ جانبازان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد، ۲ فرد مسلح وارد منزل شده و پس از تهدید شاکی، ۲ دستگاه خودرو سواری ۲۰۷ و تیگو را به همراه مقادیر قابل توجهی طلا، جواهرات و دیگر لوازم قیمتی را به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و شیوه و شگرد سارقان در انجام سرقت، بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع شده و تیمی از کارآگاهان زُبده این یگان مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای پلیسی هویت هر دو سارق شناسایی شده و آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند، متهمان در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی با همکاری دو عضو دیگر باند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه دو عضو دیگر باند نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند، گفت: هر دو دستگاه خودرو به همراه طلاجات و دیگر اقلام سرقت شده در مخفیگاه سارقان در شهر قزوین کشف و با هماهنگی قضائی تحویل شاکی شد.

کد خبر 738550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.