جابه‌جایی مسافران نوروزی با ۹۰۰ دستگاه تاکسی در سنندج

شهردار سنندج گفت: ۹۰۰ دستگاه تاکسی در ۴۰ خط در سطح شهر برای جابه‌جایی شهروندان و مسافران نورزی در شهر سنندج فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، امروز _شنبه چهارم فروردین_ در جلسه شورای ترافیک استان کردستان با اشاره به برنامه‌های و اقدامات شهرداری سنندج برای ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: سنندج به واسطه داشتن بافت تاریخی و وجود بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی همواره جز مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی افزود: این ظرفیت‌ها زمینه را برای انتخاب شهر سنندج به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری فراهم کرده و هر ساله در ایام مختلف به ویژه در تعطیلات نوروز شاهد حضور قابل توجه مهمانان و مسافران هستیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه گل‌کاری، نصب المان، نورپردازی در حجم بالا، نصب و بازسازی تابلوها و خط‌کشی معابر در نقاط مختلف سطح شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد ظرفیت‌های نمازخانه و بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی از دیگر نکاتی است که قبل از آغاز سفرهای نوروزی مورد توجه قرار گرفت و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است.

رشیدی اضافه کرد: پویش سنه سبز از پانزدهم اسفند سال گذشته با همکاری معاونان و رؤسای سازمان‌ها در سنندج آغاز شده است و مردم محور اصلی در اجرای این پویش هستند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد تسهیلات سفر نوروزی، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای استقبال از سال جدید در سنندج انجام شده و نصب المان و فضاسازی محیطی مناسب با محوریت سال جدید و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

کاشت ۴۰ هزار جعبه گل در سنندج

شهردار سنندج اضافه کرد: در قالب طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین، شهر سنندج با ۴۰ هزار جعبه گل و گلدان آراسته شده است.

رشیدی از صرف ۶۵ تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: انجام ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول، سه هزار دیوار نویسی، نورپردازی در ۳۲ نقطه، نصب ۱۱۰ المان نوروزی و تعویض چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر در راستای استقبال از مهمانان نوروزی بوده است.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی ۹۰۰ دستگاه تاکسی در ۴۲ خط شهری در سنندج به مسافران و شهروندان، افزود: ۳۰ دستگاه اتوبوس نیز در همین راستا در سطح شهر فعال شده است.

کد خبر 738531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.