ورود بیش از ۷۵ هزار مسافر از طریق پایانه‌ها به شهر اصفهان

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر وارد شهر شده و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شده‌اند.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام نوروز به علت افزایش تعداد مسافران، ساعات خدمات‌رسانی به مسافران در پایانه‌های اصفهان از ساعت ۰۵:۰۰ تا ۰۳:۰۰ نیمه شب به مدت ۲۲ ساعت در شبانه‌روز است.

وی افزود: پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر خدمات نوروزی خود را از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته آغاز کرده است و طی بازه زمانی ۲۰ روز تا پانزدهم فروردین سال جاری از طریق پایانه‌های پنج‌گانه شهر ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه پایانه‌های کاوه و صفه در نخستین روزهای فروردین سال جاری شاهد ورود و خروج مسافران زیادی بوده است، تاکید کرد: پایانه کاوه بیشترین تردد را در بین پایانه‌های اصفهان داشته است و در حال حاضر ۳۸ هزار و ۲۷۴ مسافر از طریق این پایانه وارد شهر و ۴۲ هزار و ۵۲۷ مسافر از همین پایانه از شهر خارج شدند.

توکلی با اشاره به نظارت‌های ویژه در برقراری نظم اتوبوس‌های برون‌شهری گفت: در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق چهار هزار و ۳۰۹ ناوگان از جمله سرویس اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون شهری ثبت شده است‌.

وی ادامه داد: بیشترین تقاضای سفرهای برون استانی در این مدت مربوط به شهرهای تهران، مشهد مقدس، شیراز و شهرهای شمال و جنوب کشور بوده است.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به عضویت سازمان پایانه‌ها در ستاد دائمی خدمات سفر به‌عنوان امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری در نوروز سال جاری، این مدیریت با آمادگی کامل کارکنان در پایانه‌های پنج‌گانه برای انجام وظایف خود به مسافران نوروزی تاکنون اقدام کرده است.

توکلی گفت: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی از طریق پایانه‌های مسافربری، امکانات مختلف رفاهی در این پایانه‌ها در اختیار مسافران قرار گرفته و هتل و رستوران با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از مهمترین آن‌ها است.

وی افزود: علاوه‌بر سرویس‌دهی به مسافران در این ایام، به‌طور کامل خدمات ویژه به رانندگان از جمله استراحتگاه ارائه می‌شود.

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: در پایانه‌ها دیگر امکاناتی از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، نمازخانه‌ها، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران و انواع سوغات شهر را ارائه می‌کند، در اختیار مسافران قرار داده شده است.

کد خبر 738491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.