برخورد قانونی با خاطیان قطع درختان در محله ردان

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به گزارش واصله مبنی بر قطع درختان در محوطه امامزاده ابراهیم ردان واقع در خیابان آبشار سوم گفت: اسناد و مدارک تأیید کننده این موضوع است، از این‌رو شهرداری اصفهان به‌واسطه اختیارات و وظایف خود با خاطیان این اتفاق طبق قانون برخورد خواهد کرد.

امیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از اینکه گزارش قطع درختان در محوطه امامزاده ابراهیم ردان واقع در آبشار سوم دریافت شد، کارشناسان سازمان پارک‌ها و فضای سبز از این محوطه بازدید کردند.

وی افزود: در بازدید میدانی، آثار قطع درختان پاک شده بود، اما اسناد و مدارک و تصاویر هوایی تأیید کننده قطع درختان در این نقطه از شهر است.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این اتفاق در حالی رخ داده است که هیچ مجوزی از مرجع قانونی (کمیسیون حفظ و گسترش) برای قطع درختان صادر نشده است، از این‌رو این اقدام کاملاً غیرقانونی بوده است.

رضایی گفت: شهرداری به‌واسطه اختیارات و وظایف خود، موضوع را بر اساس ماده ۶ آئین‌نامه حفظ و گسترش پیگیری می‌کند و با خاطیان این اتفاق، برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 738418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.