جنایت تکان‌دهنده صهیونیست‌ها در غزه؛ حمله پهپادی به غیرنظامیان + فیلم

شبکه خبری الجزیره تصاویری را از یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشت که در شهر خان‌یونس چهار غیرنظامی فلسطینی را با راکت هدف قرار داده و به شهادت می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شبکه خبری الجزیره تصاویری را از یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشت که در منطقه «السکه» شهر خان‌یونس چهار غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار داد.

این تصاویر توسط یکی از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی گرفته شده که اوایل فوریه گذشته در خان یونس سرنگون شد. در این تصاویر مشاهده می‌شود که پهپاد اسرائیلی چهار جوان فلسطینی بی دفاع را تحت تعقیب قرار داده و در ادامه آن‌ها را با شلیک چند راکت هدف قرار می‌دهد، به این شکل که با شلیک راکت اول، ۲ نفر از این جوانان به شهادت رسیده و با شلیک سوم یک نفر دیگر از آن‌ها و در ادامه با شلیک دو راکت دیگر نفر چهارم به شهادت می‌رسد.

«سالم خضر» خبرنگار شبکه خبری الجزیره در گزارش خود اعلام کرد: این منطقه از زمان آغاز نفوذ به استان جنوبی در اوایل دسامبر گذشته، شاهد حملات هوایی و عملیات‌های نظامی اسرائیل است.

در این ویدئو، چهار جوان فلسطینی مشاهده می‌شوند که در جستجوی خانه‌هایشان یا باقی‌مانده آن‌ها در میان خرابی‌های به‌جا مانده از حملات جنگنده‌های دشمن با پای پیاده حرکت می‌کنند، کاملاً مشخص است که آن‌ها هیچ سلاحی همراه نداشته و هیچ خطری ایجاد نمی‌کنند، اما هدف قرار می‌گیرند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در بیانیه‌ای این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تاکید کرد که این ویدئو جنایات شنیع این رژیم را نشان می‌دهد.

همچنین این دفتر تاکید کرد که رژیم اشغالگر دست به قتل انتقام‌جویانه، عامدانه و فراتر از انسانیت در حق غیرنظامیان بی‌دفاع می‌زند.

کد خبر 738375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.