فعالیت بیش از ۷۶۰ واحد انتظامی در طرح نوروزی / ۷۵ تصادفات مربوط به مسافران است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت بیش از ۷۶۰ واحد انتظامی در طرح نوروزی گفت: بیش از ۷۰ تا ۷۵ تصادفات برون‌شهری را مسافران به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدرضا محمدی اظهار کرد: تا به امروز در حوزه جرایم خشن و سرقت‌ها روند کاهشی و کنترل شده را شاهد هستیم و آمار کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در میزان کشف به وقوع جرایم، روند افزایشی داشته و به نوعی بیشتر جرایمی که اتفاق افتاده توسط نیروهای پلیس کشف شده است.

وی افزود: برابر آمارهایی که از ابتدای اجرای طرح نوروزی به دست آمده، نسبت به سال گذشته مقداری روند ترددها کاهشی است، اما در یک تا دو روز اخیر، روند ترددها نسبت به روزهای ابتدایی شروع طرح به خصوص در شهر اصفهان افزایشی بوده و شاهد حضور پرتعداد مسافران هستیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه روند تصادفات در حوزه برون شهری و درون شهری در مجموع افزایشی بوده است که این مسئله نیز قابل کنترل خواهد بود، گفت: در این خصوص می‌طلبد که رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌های پلیس اهتمام و توجه بیشتری داشته باشند تا در پایان تعطیلات خبر خوبی در خصوص کاهش تصادفات به هموطنان ارائه کنیم.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۷۶۰ واحد خودرویی و موتوری از مجموعه انتظامی استان در سطح معابر جاده‌ها و در شهرهای استان و بیش از ۷۸ ایستگاه انتظامی که ۴۱ ایستگاه مختص امنیت سلامت در حوزه پلیس راه بوده است، مشغول فعالیت، گشت‌زنی و ایجاد امنیت مسافران هستند.

وی گفت: در بررسی‌ها و تحلیلی که در حوزه تصادفات برون شهری داشتیم، بیش از ۷۰ تا ۷۵ تصادفات را مسافران به خود اختصاص داده‌اند که بیشتر تصادفات منجر به فوت بر اثر خستگی، خواب آلودگی و واژگونی خودرو بوده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بازگشایی رودخانه زاینده رود از امروز خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز حضور پررنگ همکاران را در حوزه انتظامی و ترافیکی در حاشیه زاینده رود خواهیم داشت تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم امنیت و آسایش شهروندان و مسافران را به بهترین نحو ممکن تأمین کنیم.

محمدی افزود: انتظار می‌رود رانندگان از توقف‌های دوبله و توقف‌های غیرضروری در دو طرف حاشیه زاینده رود پرهیز کنند تا مسافران و شهروندان کمتر در بار ترافیک درون شهری محدوده زاینده رود گرفتار شوند.

کد خبر 738335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.