نظارت بر فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تداوم اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» و راستی‌آزمایی فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدی مهر بعدازظهر امروز _جمعه سوم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه در حاشیه بازدید از اجرای فاز دوم «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» که در قالب «تحقق بهار ایمن» در استان تهران در حال انجام است، اظهار کرد: این طرح همزمان با روز اول فروردین سال ۱۴۰۳ با انجام بازرسی و ارزیابی‌ها در زمینه ارائه خدمات نوروزی به مردم و مسافران آغاز شده است.

وی با اشاره به وظیفه دستگاه‌های خدمات‌ رسان طبق ماده دو قانون مدیریت بحران در حوزه خدمت‌رسانی افزود: یکی از وظایف محول شده به اداره کل مدیریت بحران در حوزه اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» و «تحقق بهار ایمن»، نظارت بر حسن انجام وظایف و راستی‌آزمایی خدمات ارائه شده دستگاه‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: همزمان با سومین روز از اجرای این طرح با همراهی ارزیابان اداره کل مدیریت بحران استان تهران، از نحوه خدمت رسانی دستگاه‌های متولی امر تسهیل سفر بازدید به عمل آمد و راستی‌آزمایی‌ های لازم انجام شد.

یزدی مهر با اشاره به جزئیات بازرسی‌های روز سوم اجرای طرح «استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار» تصریح کرد: طی بازدیدهایی که امروز انجام شد، عملکرد آب منطقه‌ای و شهرداری‌ها در تحقق لایروبی رودخانه‌ها و انهار به طور دقیق بررسی شد.

وی در خصوص نظارت میدانی و چگونگی رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شمالی استان، نحوه توزیع سوخت در جایگاه‌ها و ارائه این خدمت به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌مندی مردم با هدف «تحقق بهار ایمن»، بازدید و نظارت‌های میدانی و بررسی دقیق از این اماکن انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از بررسی وضعیت خدمات اورژانس و جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های شمالی استان و بازدید و بررسی محل‌های اسکان اضطراری و موقت مسافران نوروزی پایتخت نیز خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه فرم‌های ارزیابی توسط تیم ارزیابی و راستی‌آزمایی مدیریت بحران تکمیل و نظارت‌های دقیق تا پایان تعطیلات نوروزی با دقت تمام ادامه خواهد داشت.

کد خبر 738332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.