ساماندهی و زیباسازی تابلوهای شهدا در گلزار شهدای خطه طلایی ایران

شهردار زرین‌شهر گفت: مدیریت شهری در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و زیباسازی تصاویر شهدای شهر، پروژه مرمت تابلوهای گلزار شهدای زرین‌شهر را به مرحله اجرا رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی احمدی امروز _جمعه سوم فروردین ماه_ در جمع خانواده شهدا و ایثارگران با بیان اینکه آرامش و امنیت حاکم در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های بسیاری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا شده، اما همه این توطئه‌ها با رهنمودهای امام راحل، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خون شهدا خنثی شده است.

وی تحکیم مبانی فرهنگی ایثار و شهادت را حائز اهمیت دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت همانند عصاره‌ای است که باعث تحرک در جامعه می‌شود چراکه شهدا حیات مادی خود را پای درخت تنومند اسلام ریختند از این رو زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و به عنوان یک حرکتی در زمینه احیای فلسفه شهادت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به ساماندهی و زیباسازی تابلوهای شهدا در گلزار شهدای خطه طلایی ایران، تصریح کرد: از آنجا که شهدا صاحبان اصلی این مرز و بوم هستند و هرگز اجازه نداده‌اند ذره‌ای از خاک وطن اسلامی به دست دشمنان اسلام بیفتد و با خون پاک خود مرز کشور عزیزمان را تثبیت کردند، حق بزرگی برگردن همه ما دارند و حفظ آثار مربوط به شهدا و قبور آنان کوچک‌ترین اقدامی است که می‌توان انجام داد.

اسماعیلی احمدی ادامه داد: یکی از وظایف مدیریت شهری، نوسازی و مرمت تابلوهایی است که بر اثر مرور زمان و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و باد و باران آسیب دیده‌اند از این رو در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و همچنین زیباسازی تصاویر شهدای شهر پروژه مرمت تابلوهای گلزار شهدای زرین شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مرمت تابلوی شهدای مدفون در گلستان شهدای زرین‌شهر در روزهای پایانی اسفند انجام شد تا قبور امامزادگان عشق در سال جدید که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است، آماده میزبانی از شهروندان باشد.

کد خبر 738225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.