ارتقای ضریب ایمنی مسافران در باغ فدک با پهپاد کاوشگر آتش‌نشانی اصفهان

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باغ فدک از نظر فضاسازی، زیباسازی و گل‌آرایی و نمادهای نوری مورد استفاده، شرایط خوبی دارد، گفت: در حوزه ایمنی با ارتقای فناوری آتش‌‎نشانی و استفاده از پهپاد کاوشگر برای رصد لحظه‌ای باغ فدک، ارتقای آرامش و ضریب ایمنی به همراه داشته است.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳، دومین سالی است که بهار قرآن و بهار طبیعت تقارن دارد و یک نوروز ویژه را سپری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی یک هفته اخیر برای دومین بار از باغ فدک به‌عنوان کمپ اصلی اسکان مسافران نوروزی بازدید داشتم، افزود: به‌نظر می‌رسد برای نوروز ۱۴۰۳ ویژه‌تر از سال‌های گذشته آن چیز که برای سفر نوروزی برای یک خانواده نیاز است، مواردی نظیر امنیت، آسایش و خدمات ضروری را در این مجموعه داریم و شرایط از لحاظ فضای کالبدی و بستر فیزیکی تغییرات قابل توجهی داشته است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باغ فدک از نظر فضاسازی، زیباسازی و گل‌آرایی و نمادهای نوری مورد استفاده، شرایط خوبی را دارد، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از این موارد، در حوزه ایمنی با ارتقای فناوری سازمان آتش‌‎نشانی و استفاده از پهپاد برای رصد لحظه‌ای باغ فدک، ارتقای آرامش و ضریب ایمنی را به همراه داشته است.

ارتقای ضریب ایمنی مسافران در باغ فدک با پهپاد کاوشگر آتش‌نشانی اصفهان

صالحی اضافه کرد: موضوعی که محسوس‌تر از گذشته بود توجه مجموعه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان به جزئیات بوده است، به‌ویژه اینکه بتوانیم شرایط مناسب‌تری را برای اسکان مسافران فراهم کنیم.

وی گفت: اگر در گذشته به باغ فدک به‌عنوان یک کمپ موقت، اسکان اضطراری و کوتاه‌مدت نگاه می‌کردیم، رفته رفته خدماتی که به‌ویژه برای نوروز ۱۴۰۳ اضافه شده است، آن را به مجموعه گردشگری و اقامتی تبدیل کرده است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امیدوارم روند تغییرات محسوسی را که در ابعاد مختلف مجموعه باغ فدک داشتیم، به‌ویژه راه‌اندازی فاز سوم دریاچه، ادامه‌دار باشد و این مجموعه یک فضای گردشگری دیگر را برای حضور گردشگران باشد و مانایی آن‌ها را افزایش دهد.

کد خبر 738206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.