مصدومیت ۲۲ نفر در حوادث دومین روز از فروردین ۱۴۰۳ در خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در مجموع حوادث دومین روز فروردین، ۲۲ نفر مصدوم در پی داشت.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: دومین از فروردین سال ۱۴۰۳ روز پرحادثه‌ای بود به نحوی که در ساعات ابتدایی این روز در ساعت ۵:۳۸ دقیقه بامداد در منطقه سادات حسینی شهرستان دزپارت چهار نفر از جمله سه مرد ۱۵، ۲۰ و ۵۴ سال بر اثر تنفس گاز co مسموم شدند که به سرعت به درمانگاه ملاح منتقل شدند.

وی افزود: ساعت ۱۵:۱۵ نیز در یک تصادف دیگر در ایذه و جاده پیان بر اثر برخورد یک دستگاه سمند و پژو ۱۰ نفر شامل از جمله مرد ۱۴، ۲۹، ۳۱، ۳۹ و ۵۷ ساله و پنج زن ۲۴، ۲۶، ۲۷، ۴۰ و ۶۵ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: واژگونی یک دستگاه پژو ساعت ۱۷:۱۵ در کیلومتر ۲۰ آزاد راه خلیج فارس پنج مصدوم از جمله دو مرد ۴۴ و ۵۰ ساله و سه زن ۸ ،۱۳ و ۴۰ ساله برجای گذاشت که به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

اصل شرهانی اضافه کرد: همچنین ساعت ۱۸:۳۸ نیز برخورد پراید با پژو در جاده کوشکک به جنت مکان در شهرستان گتوند سه مصدوم ۲۴، ۴۰ و ۵۰ ساله برجای گذاشت که به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های خاتم و کارون منتقل شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز و پیک مسافرت‌ها هستیم شهروندان با رعایت نکات ایمنی، قوانین و مقررات رانندگی و حرکت با سرعت مطمئن در کاهش تصادفات سهیم باشند و لحظات خوشی را در سفرهای خود تجربه کنند.

کد خبر 738183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.