پاوه رکورددار بارش‌ها / ثبت میانگین ۶۸ میلی‌متر بارش در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ثبت میانگین ۶۸ میلی‌متر بارش در کرمانشاه و رکوردداری پاوه در بین شهرستان‌های این استان طی بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _پنجشنبه دوم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه در ۴۸ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹ صبح روز ۱ فروردین، ۶۴.۴ میلیمتر میانگین بارش استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: در بین شهرستان‌های کرمانشاه پاوه با ۱۲۸.۶ میلیمتر، گواور با ۸۰.۴ میلیمتر، گیلانغرب با ۷۹.۶ میلیمتر و کرند غرب با ۷۷.۵ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را به ثبت رسانده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهرستان کرمانشاه با ۶۴.۹ میلیمتر بارش نزدیک به میانگین استانی آمار بارش را به ثبت رسانده است.

زورآوند ادامه داد: حمیل با ۴۹ میلی‌متر و کوزران با ۵۰ میلیمتر کمترین بارش‌ها در ۴۸ ساعت اخیر را در استان کرمانشاه به ثبت رسانده بودند.

وی گفت: بر اساس آمارهای به ثبت رسیده میزان بارش باران در ۴۸ ساعت منتهی به ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکم فروردین میانگین بارش در استان کرمانشاه ۶۴.۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

کد خبر 738106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.