کشف ۲۵۰ بسته هروئین از معده قاچاقچیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف دو کیلوگرم هروئین که در معده سه قاچاقچی جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و پس از بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که این افراد حامل مواد مخدر به صورت بلعی هستند.

وی افزود: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و اقدامات تخصصی صورت گرفته، ۲۵۰ بسته هروئین به وزن دو کیلوگرم از معده آنها خارج و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد، انتظار می‌رود شهروندان نیز هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 738098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.