شهرداری اصفهان امکان سفر خوب را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اصفهان با بیان اینکه هدف داریم تا مسافران نوروزی با خاطرات خوبی از این شهر خارج شوند، گفت: در این راستا شهرداری اقدامات خوبی انجام داده و حاصل تمام زحمات مشهود است.

محمد احمدی در بازدید از باغ فدک در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای باغ فدک انجام شده بود و این مجموعه پیشرفت خوبی نسبت به دو سال گذشته داشته، همچنین جلوه خوبی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه جانمایی چادرها در باغ فدک مورد توجه قرار گرفته است، افزود: خدمات مورد نیاز مسافران در این مجموعه فراهم شده است که نشان‌دهنده یک سال فعالیت جدی مدیریت شهری است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ستاد ایمنی و آتش‌نشانی در این مجموعه از جمله فعال کردن پهپادها در راستای جلوگیری از گاز گرفتگی و دیگر موارد یک اقدام بزرگ و مهم است، زیرا مسافران نوروزی در مکان‌های مختلف از جمله فضاهای باز و سرد، درگیر این موضوع هستند.

احمدی گفت: مجتمع خدمت‌رسانی این مجموعه نسبت به سال گذشته تکمیل شده است و موارد مورد نیاز مسافران در این مجتمع وجود دارد.

وی ادامه داد: ۱۵ مجموعه نانوایی در سطح شهرستان اصفهان برای پشتیبانی تحویل نان تازه به مسافران نوروزی فعال شده است که در صورت درخواست ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، این نان‌ها در اختیار مهمانان باغ فدک قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی با خاطرات خوبی از این شهر خارج شوند، گفت: در این راستا شهرداری اقدامات خوبی انجام داده و حاصل تمام زحمات مشهود است، همچنین از جانب خودم و فرماندار اصفهان از «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان و تمام کارکنان شهرداری تشکر می‌کنم.

احمدی با اشاره به تقارن ماه رمضان با نوروز گفت: از وزارت کشور توصیه شد تا حرمت ماه رمضان حفظ شود و تمام امکانات با حفظ حرمت ماه رمضان برای مسافران نوروزی فراهم باشد، همچنین توصیه شده است تا فضاهای ویژه صرف غذا برای مسافران نوروزی در اماکن مختلف شهر در نظر گرفته شود.

کد خبر 737991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.