رشد چشمگیر سیستم حمل‌ونقل هوشمند در اروپا و آمریکا

بازار سیستم حمل‌ونقل هوشمند در بخش حمل‌ونقل عمومی اروپا و آمریکای شمالی شاهد رشدی چشمگیر است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۷ ارزشی برابر با ۴.۳ میلیارد یورو پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، حمل‌ونقل عمومی بخش اولویت‌دار برای سرمایه‌گذاری میان دولت‌های اروپایی و آمریکایی است و هزینه‌های زیادی در این کشورها برای آن‌ها صرف می‌شود. این هزینه‌ها می‌تواند شامل سرمایه‌گذاری روی اتوبوس‌های برقی، سرویس‌های مدارس، زیرساخت‌های شارژ و مواردی از این قبیل باشد.

بازار سیستم‌های هوشمند در بخش حمل‌ونقل عمومی نیز در مرحله رشدی ادامه‌دار قرار دارد. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی نیز به سمت برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام می‌شود که نیازمند راه‌حل‌های پیچیده‌تر این سیستم برای عملکرد روان است. تقاضای روزافزون مسافران برای راحتی و اطلاعات در دسترس در زمان واقعی نیز به وضعیت مثبت این بازارها کمک می‌کند.

به این ترتیب بازار سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند (ITS) در حمل‌ونقل عمومی اروپا و آمریکای شمالی در مرحله رشد است و این رشد تا سال ۲۰۲۷ ادامه خواهد داشت، تا جایی که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۷ به ۴.۳ میلیارد یورو برسد.

رشد چشمگیر سیستم حمل‌ونقل هوشمند در اروپا و آمریکا

سیستم حمل‌ونقل عمومی هوشمند

ارزش بازار برآورد شده در عملیات حمل‌ونقل عمومی اروپا در سال ۲۰۲۲ برابر با ۲.۱۵ میلیارد یورو محاسبه شده است که با رشد سالانه مرکب ۶.۳ درصدی، انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۷ به ۲.۹۲ میلیارد یورو برسد. بازار آمریکای شمالی نیز به‌طور مشابه با رشد ۸.۸ درصدی از ۰.۸۸ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۲ به ۱.۳۴ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۷ خواهد رسید.

اروپا و آمریکا به طور فزاینده‌ای شاهد ایجاد راه‌حل‌هایی با در نظر گرفتن استانداردسازی و قابلیت همکاری در زمینه سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل عمومی است و گروهی از ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های پس از فروش بین‌المللی، به‌عنوان رهبران این بازار در سراسر شهرهای این دو قاره توسعه پیدا کرده‌اند و به گسترش این سیستم در قالب وسایل‌نقلیه، فناوری‌های خدمات یا سیستم‌های جمع‌آوری کرایه می‌پردازند. این سیستم‌ها قابلیت‌های همکاری پایاپایی دارد و فرصت‌های جدیدی را برای ذی‌نفعان مختلف فراهم می‌آورد. تلاش‌های استانداردسازی ارائه‌دهندگان آن‌ها نیز آژانس‌های حمل‌ونقل عمومی را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های رقابتی چندین فروشنده را در شبکه‌های خود ترکیب کنند و سیستم حاضر را توسعه دهند.

رشد چشمگیر سیستم حمل‌ونقل هوشمند در اروپا و آمریکا

کد خبر 737990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.